niedziela, 30 czerwca 2013

Rozdział 56

2 dni. Ślub, biała suknia, książę z bajki, marzenie każdej małej dziewczynki. Moje właśnie się spełnia tylko nie jestem pewna co będzie potem. Jego fanki mnie z nienawidzą, nie będę mogła pokazywać się w miejscach publicznych bo jeszcze czymś oberwę. Harry jak wyjedzie w trasę koncertowa na kilka miesięcy, co ja zrobię. Nie poradzę sobie bez niego. Darcy na razie jest mała ale jak dorośnie to co ja jej powiem że tatusia nie ma bo pojechał z wujkami na koncerty, to tak trochę dziwnie. Na ich koncerty też jej nie zabiorę bo zobaczy bardzo dużo dziewczyn które tatuś przytulił, pocałuje w policzek i co sobie pomyśli. Mam lekkie wahania co do naszego ślubu ale za razem jestem szczęśliwa.

1 komentarz:

  1. G E N I A L N E ! ! !
    CZEEEKAM NA NEXT
    pOZDRO `Miśkax3

    OdpowiedzUsuń