wtorek, 4 czerwca 2013

Rozdział 30

Około godziny 8:00 zaczęłam się budzić. Kiedy otwarłam po raz pierwszy oczy bardzo bolała mnie głowa. Zamrugałam dwa razy i zobaczyłam pięciu chłopaków i jedna dziewczynę ale nie wiedziałam kto to. Jeden z nich nagle wstał i mnie pocałował odepchnęłam go mówiąc:
- Odsuń się bo mój chłopak Karol będzie zazdrosny. Kim ty w ogóle jesteś i co ja tu robię?
( Karol to mój chłopak który mieszka w Polsce chodziłam z nim przed wyjazdem do Londynu ale zerwałam z nim po tym jak zdradził mnie z koleżanką z klasy).
- Natalia to ja Harry twój chłopak nie poznajesz mnie?
- Nie mój chłopak to Karol i dobrze pamiętam jak się z nim wczoraj zegnałam.
Przyszedł lekarz i kazał im wyjść. Zrobił mi kilka badań i nie był zbyt zadowolony ale starał się tego nie okazywać. Wyszedł i powiedział tej grupce ludzi którzy do mnie przyszli, coś tam, że mam problemy z pamięcią i jeszcze ze pamiętam tylko to co wydarzyło się jakieś 2 miesiące temu ( 2 miesiące to był jeszcze czas wakacji i jeszcze w tedy byłam w Polsce i chodziłam z Karolem). Weszli z bladymi minami i powiedzieli że jestem chora, ale ja się dobrze czułam. Wszyscy chłopcy pojechali do domu została tylko ze mną ta dziewczyna ( Beata, ale ja jej nie pamiętałam). Ten chłopak który mnie pocałował nawet nie wchodził tylko od razu wyszedł ze szpitala.

1 komentarz:

  1. OHO !!!
    NO TO NAMIESZAŁAŚ XD
    Ale wróci jej pamięć prawdaaaaaaaaaaaaaaa?????
    PLOOOOOOOOSE 0_0
    PS. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI ROZDZIAŁ ;D
    Czekam na next
    Pozdro ~Miśka:3

    OdpowiedzUsuń