środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 31

Dziewczyna siedziała przede mną patrząc się na mnie, w końcu coś powiedziała:
- Cześć Natalio, pewnie mnie nie pamiętasz ale ja jestem Beata, jesteśmy najlepszymi przyjaciół kami chociaż znamy się dopiero od nie całego miesiąca. Ten koleś który cię pocałował to Harry Styles z 1D twój chłopak.
- Cześć Beato, nie znam cie ale miło jest mieć taka koleżankę i szczerze nie pamiętam nic, żadnej historii która byłaby z tobą i tym chłopakiem i nawet nie wiem kto to jest 1D.
Beata rozpłakała się i mówiła coś że gdyby mnie zatrzymała na jakimś koncercie to by się mi i Harremu nic nie stało. Zakolegowałam się z Beatą potem przyjechała ta piątka chłopaków którzy byli rano. Beata przedstawiła mi swojego chłopaka Louisa, byś uroczy miał na sobie bluzkę  białą w czarne paski, czerwone spodnie i szelki ( te szelki były super) a jego wyraz twarzy jak się uśmiechał po prostu nie do pobicia. Inny chłopak tez przy prowadził jakąś dziewczynę:
- Hej Natalia, ja jestem Zayn a to jest Patrycja moja dziewczyna.
- Hej Zayn, hej Patrycja, miło mi was poznać
Zayn miał bardzo stojąca grzywkę do góry ale był bardzo fajnie ubrany miał biły podkoszulek i jasno brązowe spodnie. Patrycja  miała na sobie czerwona sukienkę a jej włosy był bardzo śliczne (wyglądały jak płatki śniegu). Po przywitaniu się chłopcy powiedzieli do Zayna:
- Aha to dlatego tak często wychodziłeś z domu.
- Tak nie chciałem się ujawniać, ale zdarzyło się takie nie szczęście to wolałem wam ja pokazać.
Było fajnie przez cały dzień poznałam tylu ludzi: Liama- bardzo mądry i przystojny, chociaż nie miał połowy włosów i tak był ładny, bardzo dobrze mi się z nim gadało miał na sobie białą bluzkę i brązowe (  bardzo podobne do Zayn) spodnie. Nialla- był Irlandczykiem bardzo podobał mi się jego taniec, a jego śmiech po prostu rozwalający. Miał na sobie niebieski podkoszulek i znowu ten sam kolor co Zayna i Liama. No i oczywiście Patrycje, Beatę i Louisa. Ale bardzo ciekawiło mnie dlaczego ten chłopak pod ściana nic się nie odzywał, tylko siedział i prawie płakał. My śmialiśmy się a on nic. Chłopcy podeszli do niego ale on nadal nic. Miał na sobie czarny pod koszulek i jasne spodnie, Siedział skulony opierając głowę o kolana i zakrywając twarz ciekawe o co mu chodziło? 

3 komentarze:

  1. Boski ! Ona musi sobie przypomnieć no...... Niech odzyska pamięć... PROSZE !! :< Rozdział zajebisty <3 ~ Mika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, musi sobie wszystko od nowa przypomnieć czytajcie dalej to dowiecie się co się wydarzy oj będzie się działo. Pozdrawiam Natusia styles.

      Usuń
  2. INTRYGAAA ^.^
    OH !!!
    MÓJ PRZYJACIELU XD
    BOOOOOOOOOOSKI ROZDZIAŁ ;D
    CZEKAM NA NEXT
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń