niedziela, 16 czerwca 2013

Rozdział 42

W czerwcu zdarzyło się coś co było bardzo ważne i co bardzo namieszało mi w życiu. Zacznijmy od początku. Były urodziny Nicol i świętowaliśmy to. Ale było trochę za mało zabawy tylko siedzieliśmy i gadaliśmy. Ja i Harry poszliśmy wcześniej niż inni się położyć, i stało się coś co zdarzyło się w urodzi ny Louisa. Ale po tym razie, co dziwne niczego nie pamiętam. Obudziłam się rano, nie byłam w pełni ubrana Harry tez. Wstałam i poszłam szybko ubrać się do toalety, kiedy z niej wyszłam Harry już nie spał:
- Hej kochanie, jak ci się spało?- zapytał.
- Dobrze, czy my znowu... no wiesz?
- Tak, a co się stało?
- Nie nic tylko wiesz ja mam 17 lat i ty też, no wiesz nie zbyt wypada.
Harry nie zdążył się odezwać, bo nagle zaczął bolec mnie brzuch i pobiegłam do toalety. Kiedy wyszłam Harry się ubierał, poszłam na dół coś zjeść, nikogo jeszcze nie było. Zajrzałam do lodówki i zaczęłam jeść co mi tylko wpadło do ręki. Po schodach usłyszałam że ktoś idzie, był to Harry kiedy zobaczył że tyle jem był bardzo zdziwiony. Kiedy zjadłam chyba z połowę lodówki musiałam szybko znowu biec do toalety bo chciało mi się wymiotować. Ten dzień spędziłam w łóżku i myślałam żeby to nie było to co myślę. Co parę minut ktoś pukał i pytał się jak się czuje i przy tym mówili ze gdzieś idą lub jadą na jakaś wycieczkę, ale najczęściej to przychodził Harry, co było bardzo słodkie ale też trochę denerwujące. 

2 komentarze:

  1. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI :D
    BĘDĄ MIEĆ DZIDZIUSIA !!!
    XD
    Wieeeeem... głupia ja xD
    Czekam na next
    A mam pytanieeee...
    Czy następny rozdział może być z dedykiem dla mnie?
    PLOOOOOOOOOOOSE ^_^
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TEŻ SIĘ CIESZĘ ! DZIĘKI MNIE ! MOIM ZAJE*ISTYM POMYŚLE BĘDĄ MIELI DZIDZIUSIA, BĘDZIE TO DZIEWCZYNKA, NAZWĄ JĄ DARCY I BEDĄ ŻYLI DŁUUUUUUUUUUGO I SZCZĘŚLIWIE. KONIEC! HHAHAHA WIEM :p CZEKAM NA NASTĘPNY XOXO. ~ Mika.

    OdpowiedzUsuń