wtorek, 18 czerwca 2013

Rozdział 44 Z dedykacją dla Miśki

Rano kiedy tylko się obudziłam poprosiłam Beatę żeby poszła za mnie do apteki po test ciążowy. Od razu się ubrała i poszła. Chciałam się przekonać czy moje założenia są słuszne. Po kilku minutach przybiegłam zmęczona Beata. Wzięłam ten test od niej i poszłam do toalety, miałam odczekać 10 minut, bardzo bałam się wyniku dlatego kazałam sprawdzić Beacie. Kiedy minęło w końcu 10 minut, Beata spojrzała na test i usmiechnęła się:
- Co się stało?- zapytałam.
- Harry będzie szczęśliwy.
- No ale co?
- Jesteś w ciąży.
- Co? Przecież ja...
- Widzę że ładnie bawiłaś się z Harrym. Trzeba mu o tym powiedzieć.
Bardzo się bałam ale też uważałam ze powinien o tym wiedzieć. Zeszłyśmy na dół, Beata trzymała mnie za za rękę bo bardzo kręciło mi się w głowie i chciałam stamtąd uciec. Podeszliśmy do wszystkich którzy siedzieli w salonie:
- Mam wam coś ważnego do powiedzenia.- zaczęłam chwiejnym głosem.
- Co się stało?- zapytali wszyscy.
- Harry...- nie umiałam wy powiedzieć ty słów.
- Harry jesteś tatusiem!- wykrzyczała to Beata widząc moje zakłopotanie.
Uciekłam plącząc, wszyscy patrzyli się na siebie z otwartymi buziami. Wbiegłam do pokoju i usiadłam na krześle, nagle drzwi się otworzyły i wbiegł Harry;
- Natalia, naprawdę?
- Tak.
- Nie płacz jakoś sobie poradzimy.
- Nie Harry nie damy rady my jesteśmy jeszcze dziećmi, oboje mam dopiero po 17 lat. A ty jesteś gwiazda, twoje fanki mnie zabiją i jeszcze te ciągłe wyjazdy w trasy. Ja z tobą może jeszcze jakoś byśmy to ogarnęli, ale ja sama nie dam rady.
- Poradzimy sobie, zrobię wszystko żeby było dobrze tobie, mi i dziecku. Ale już nie płacz.
Przytulił mnie i pocałował w czoło. Czułam się taka bezpieczna w jego objęciach.

1 komentarz:

  1. OOOOOOOOOOO !!!
    Jakie to piękne !!!
    Cudowny :'D
    Aż się ze szczęścia popłakałam :')


    AHA
    I DZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKI
    ZA DEDYKACJE ;D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń