niedziela, 2 czerwca 2013

Podziękowanie

Z uwagi na prośbę Miśki postanowiłam dodać i ujawnić się. W zakładce o mnie znajdziecie teraz moje zdjęcie oraz linki do mojego Facebooka i Twittera. Mam nadzieje że jeśli zobaczycie to zdjęcie szybka w ekranie wam nie pęknie :). Jeśli chcielibyście coś zmienić na moim blogu to piszcie na moje gg. Bardzo dziękuje za czytanie.
                                                                               Pozdrawiam
                                                                                      Natusia Styles.

3 komentarze:

  1. Jakiej Miski ???
    A to nie anonim Cię o to prosił???
    Bo przepraszam, jeżeli chodziło Ci o mnie to to nie ja xD
    A JEŻELI TO NIE O MNIE CI CHODZIŁO TO SORKA ZA ZAMIESZANIE ALE POMYŚLAŁAM, ŻE CHODZI CI O MNIE I ZAMIAST "Ś" DAŁAŚ "S"
    miŚka - miSka
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale moja klawiatura się psuje i nie chce mi pisać ś, ć jeśli to sprawiło duży problem to przepraszam i jeśli chcesz mogę usunąć to jedno słowo z całego posta. Pozdrawiam
      Natusia Styles:)

      Usuń
    2. NIE O TO CHODZI !!!
      CHODZIŁO MI TYLKO O TO, ŻE TO NIE JA CIĘ DO TEGO NAMAWIAŁAM !!!
      ALE SCHLEBIA MI TO, ŻE ZE WZGLĘDU NA MNIE GOTOWA BYŁAŚ TO ZROBIĆ
      NIC NIE ZMIENIAJ !!!
      Twoja najwierniejsza fanka ~Miśkax3

      Usuń