piątek, 7 czerwca 2013

Rozdział 33

Przyjechaliśmy pod wielki dom wręcz wille. Weszłam do środka i nagle w mojej głowie pojawiło się jakieś wspomnienie a było w nim to że wchodzę do tego domu a wszyscy chłopcy siedzą i krzyczą:
- Cat!!!!!!
Co to było ? Nie wiem. Przecież nigdy wcześniej nie widziałam tych chłopaków, oraz nigdy wcześniej tu nie byłam. Chłopak który cały czas jest dla mnie tajemniczy, kiedy tylko zahamowaliśmy szybko wyszedł z auta i pobiegł na górę chyba do swojego pokoju. Liam pokazał mi pokój, gdzie miałam spać, był wielki. A na ścianach rozwieszone były zdjęcia. Podeszłam bliżej i zobaczyłam że na nich byłam ja, Beata, Liam, Louis, Niall, Zayn i ten chłopak tylko że był uśmiechnięty. To było dziwne bo nigdy wcześniej ich nie znałam a tu mają moje zdjęcia skąd? Obok łóżka leżała moja torba, szybko do niej podbiegłam. otworzyłam ja ale w większości to nie były moje ciuchy bo ja ich nigdy nie kupowałam. a na samym dole tej torby było mnóstwo ramek. Wyciągając jedną po drugiej coraz bardziej się bałam bo na każdym zdjęciu byłam ja i ten chłopak, ale to było dziwne bo on mnie przytulał i całował ale ja go nie pamiętam, schowałam te zdjęcia głęboko w szafie ponieważ ja Karol by to zobaczył to by był koniec a ja ni chce tego kończyć. Dzień spędziłam na gadaniu co jutro będziemy robić, i chłopcy powiedzieli mi kto to jest ten tajemniczy chłopak:
- To jest Harry-powiedział Niall
- Aha, a dlaczego się nie odzywa?- zapytałam
- Harry jest smutny ponieważ jego ukochana dziewczyna...
- Co się z nią stało?
- Ona poświęciła się zamiast niego i nie umie sobie teraz tego wybaczyć.
- Ale jak to umarła.
- Nie dalej żyje tylko straciła pamięć.- kiedy Nill wypowiedział te słowa kazdy od razu spojrzał na mnie.
- Co się z nią stało?
- Jest tutaj ale niczego nie pamięta.
- Dlaczego wszyscy patrzycie się na mnie?
- Natalia to ty jesteś tą dziewczyną!
- Nie moim chłopakiem jest Karol i nic tego nie zmieni.
Wstałam i poszłam do pokoju siedziałam tam myśląc i starając sobie coś przypomnieć. Noc miałam nie przespaną. Miałam zły sen. Kiedy obudziłam się około godziny 00:00 przy stoliku w moim pokoju siedziała czarna postać bardzo podobna do Harrego. Bardzo się bałam ale jednak postanowiłam podejść. Lecz gdy tylko wstałam ta postać się rozpłynęła. Dziwne.

2 komentarze:

  1. OHO !!!
    ZACZYNA COŚ JEJ ŚWITAĆ !!! xD
    TO DOOOOOOBRZE... BAAAAAAAAAAAARDZO DOOOOOOOOBRZEEE XD
    BOOOOOOOOOOOOSKI ROZDZIAŁ :D
    Czekam na next
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ! SUPER ROZDZIAŁ ! BOSKI ! CZEKAM NN <3 ~ Mika.

    OdpowiedzUsuń