sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 27

Biegłam tak szybko myśląc tylko żeby nie było za późno, tak szybko że nawet nie przejmowałam się tym że zgubiłam jednego buta. Wbiegłam na scenę zobaczyłam że to jest  duży kamień wbiegłam przed Harrego który właśnie śpiewał: ,, But you're perfect to me." , zasłoniłam go i oberwałam niem w głowę. Krew powoli zaczęła lać mi się z głowy. Harry i wszyscy przestali śpiewać. Leżałam nie oddychając ale myślałam słyszałam jak wszyscy krzyczą. Złapali tego kolesia który rzucił. Harry wziął mnie na ręce i położył na sofie która była na scenie. Płakał i krzyczał:
- Natalia, kochanie, obudź się. Natalia, kochanie.
Ja chciałam się odezwać ale nie mogłam. Przyjechała karetka i zabrała mnie ze sceny. Beata już wiedziała dlaczego biegłam.



------------------------------------------
Hej to ja Natusia, dziękuje że czytacie mojego bloga i komentujecie. Bardzo mi na was zależy jeśli macie jakieś propozycje co byście chcieli zmienić to piszcie wiadomości na Facebooku lub na gg. Pozdrawiam Natusia Styles.

1 komentarz:

  1. BOOOOOOOOOOOOSKI :D
    CZEKAM NA NEXT
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń