poniedziałek, 1 lipca 2013

Rozdział 57

1 dzień. Harry miał dzisiaj wywiad w telewizji.. Usiadłam z dziewczynami przed telewizorem i załączyłam go. Pytania były bardzo dogłębne:
- Harry czy to prawda ze jutro jest twój ślub?
- Tak.
- A mógłbyś nam zdradzić z kim, czy jest to ktoś sławny?
- Nie to nie jest nikt znany w świecie show biznesu, oto jej zdjęcie.
Nagle wyświetliło się na ekranie moje zdjęcie.
- To  jest Natalia, moja ukochana.- powiedział Harry.
- Oj jakie to słodkie.- od powiedziała dziennikarka.
Kolejne pytanie było:
- Czy to prawda że masz dziecko?
- Tak mam moja słodka córeczkę Darcy.
- w tak młodym wieku?
- Tu nie chodzi o wiek tylko o to żeby być dorosłym i wiedzieć jakie są tego konsekwencje, a że kocham bardzo Natalie dlatego tez jest tego owoc. Bardzo was kocham.- powiedział zwracając się do kamery.
- Dzięki Harry.
Kolejne pytania do chłopców były typu, czy masz dziewczynę. Oczywiście Lou bardzo chwalił  się Beatą. Ona w domu obok mnie płakała ze śmiechu, zadawało sobie w myślach pytanie: co on w ogóle mówi. Jutro ślub chcę przeżyć te chwilę najpiękniej jak się da.

1 komentarz:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAALE SIĘ CIESZĘ !!!
    ŚLUUUUUUUUUUUUUUB !!! ^_^
    Ploooooooooooooooooooose !!!
    Niech rozdział ze ślubem będzie dłuższy i z dedykiem dla mnie ;D
    BOOOOOOOOOOOSKI ROOOOOOOOOZDZIAŁ ;D
    Czekam na kolejny
    Pozdrawiam ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń