piątek, 14 czerwca 2013

Rozdział 40 Z dedykiem dla Miki Horan (+ 18)

Dzisiaj jest 24 grudnia. Urodzinki Louisa. Impreza była świetna, bawiliśmy się do około 4:00.  Louis tak jak reszta nieźle się bawił i obiecał Beacie że jak będą pełnoletni to się z nią ożeni. Po 4:30 poszłam położyć się do naszego pokoju z Harrym. Ległam z nim na łóżku i przysunęłam się do niego. Z  moich ust wydobyło się głębokie mruczenie. Przesunął ręka po moich plecach i przyciągnął mnie do siebie, tak że nasze ciała się zbliżyły. Na wpół śpiąca włożyłam nogę pomiędzy jego, ramie położyłam mu na piersi. Zesunęłam się na dół  przypadkowo dotykając jego pośladka. Nagle stało się to na co oczekiwał. Poczuł podniecenie gdy jego penis znalazł się pomiędzy mojego delikatnego ciała. Bardzo szybko się rozbudziłam, chociaż głowa jeszcze bardzo mnie bolała. Przesunęłam rękę jeszcze niżej i nie świadomie pogładziłam jego udo. Westchnęłam i powiedziałam: 
- Harry.
On całował mnie we włosy i czoło, powiedział:
- Natalia, bardzo cię kocham.- mówił to szeptem.
podniosłam głowę i pocałowałam go. Odsunął się trochę by dotknąć moich piersi, sutki  stwardniały mi pod opuszkami jego palców. Przesunął się w dół by objąć ustami jeden z nich. Zacinał na nim wargi po czym zwilżył jego czubek językiem. Wydałam zduszony jęk i wyprężyłam się, mocno przylegając do niego a on wcisnął swoje udo pomiędzy moje nogi. Ugryzłam go delikatnie w szyję, najpierw delikatnie potem mocniej aż pod skórą ukazała się krew. Na ułamek sekundy ogarnął go strach, lecz przestał o nim myśleć gdy zsunęłam się w dół całując jego piersi i przytulając go. Potem przejechałam językiem miedzy jego mieśniami brzucha i pępkiem. Przejechał palcem po moim brzuchu i się stało. Uniosłam lekko biodra, naprężając się i rozszerzając kolana. Na chwile rozluźniłam się po czym znowu się napięłam i wydałam zduszony jęk. Poruszał się coraz szybciej odpowiadając na moje pragnienie. Po jakichś kilku sekundach skończył widząc ze bardzo mnie to boli. Legliśmy koło siebie patrząc się sobie w oczy. Poszliśmy spać.  

2 komentarze:

  1. SUPEEEEEEEEEER ! BARDZO DZIĘKUJE ZA DEDYKACJE. XOXO ONI POWINNI MIEĆ DZIDZIUSIA ! BĘDZIE TAK SŁODKO *-* KOCHAM TWOJEGO BLOGA ! POZDRAWIAM I CZEKAM NA NASTĘPNY :** <3 ~ Mika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah.xD
    Rozwalił mnie komentarz powyżej " ONI POWINNI MIEĆ DZIDZIUSIA ! BĘDZIE TAK SŁODKO " Hahah.xD
    NWM Z CZEGO SIĘ TAK ŚMIEJE ALE MNIE TO ROZWALIŁO XD
    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI ROZDZIAŁ :D
    JAK ZWYKLE !!!


    A co do zawodów... to...
    HAHAHAHAAA!!! XD
    JA PIERDZIELE TO BYŁO DOBRE.XD
    :'D
    Jak teraz o tym myślę to płacze za śmiechu xD
    To nie były damskie zawody... TO BYŁO LATANIE ZA PIŁKĄ... ALE PO DAMSKU !!! XD
    4 MIEJSCE XD
    Ale to nie fair !!!
    BO ONE FAULOWAŁY I NIC A JAK JA PODNIOSŁAM RAZ NOGĘ WYŻEJ NIŻ DO BIODER TO OD RAZU WOLNY, ALBO UPOMNIENIE -.-
    Ale przynajmniej krztusiłyśmy się za śmiechu oglądając inne drużyny
    ŻYĆ NIE UMIERAĆ !!!
    XD


    CZEKAM NA NEXT
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń