środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 52

Wstałam rano, Harry jeszcze spał. Poszłam się przebrać i zrobić śniadanie dla wszystkich. Kiedy weszłam do pokoju on już siedział na łóżku pilnując Darcy:
- Hej, jak ci się spał?- zapytałam.
- Dobrze, a tobie?
- Też dobrze, usiądź sobie mam tu dla ciebie śniadanko.
- Ok.
Usiadłam na łóóżku i pilnowałam żeby Darcy nie spadła, patrząc się na Harrego zaczęlam się śmiać:
- Co się stało?
- Nie nic, tylko zastanawiam się co wy będziecie robić na tym wieczorze kawalerskim.
- Louis to wymyśla więc ja też sie trochę boję.
Po zjedzeniu, zeszliśmy na dół gdzie siedzieli wszyscy. Beata ustaliłam z Louisem że wszyscy wyjezdżamy z tąd o godzinie 19:00 a potem każda z grup się rozdziela. Do godziny 18:00 bawiliśmy się z Darcy, oglądalismy filmy, a później poszliśmy się ubierać. Ja wybrałam ten zestaw:
 Był 18:59 kiedy wyjechaliśmy z domu, Darcy zajęła się opiekunka wynajęta przez Harrego. Przyjechaliśmy z dziewczynami pod wielki dom w środku lasu:
- Czy my dobrze przyjechałyśmy?- zapytałam.
- Tak, ten domek wynajęli nam chłopcy na wieczór.- powiedziała Beata.
Weszłyśmy do środka, nikogo tam nie było. Usiadłyśmy na łóżku i zaczęłysmy najpierw spokojnie sie poznawać. Wyjawiałyśmy sobie sekrety:
- Ja mam dla was jedna ciekawą wiadomość którą musicie wiedzieć.- zaczęła Alexis.
- Tak słuchamy.
- Tak na prawdę nie mam na imię Alexis.
- Jak to?
- Kidy przeprowadziłam się tutaj z Polski zmieniłam imie na Alexis, tak na prawdę to mam na imie Ewelina.
- Ja też jestem z Polski.- zawołałam.
- A Liam o tym wie?- zapytała Patrycja.
- Jeszcze nie ale mam zamiar mu nie długo powiedzieć.
Tak gadałyśmy chyba z godzinę, ale później zaczęła się impreza. Beata wzięła z lodówki dużo różnych rodzajów alkoholu który wypiłyśmy w nie całe 2 godziny. Tańczyłyśmy i skakałyśmy, piłyśmy i ogólnie bawiłyśmy się w najlepsze. O godzinie 2:45 ja już wysiadłam i poszłam spać.

1 komentarz:

  1. xD
    HAHAH.XD
    "Beata wzięła z lodówki dużo różnych rodzajów alkoholu który wypiłyśmy w nie całe 2 godziny. "
    Jest alkohol - jest zabawa !!!!!!!!!!
    xDD


    " Tak na prawdę nie mam na imię Alexis.
    - Jak to?
    - Kidy przeprowadziłam się tutaj z Polski zmieniłam imie na Alexis, tak na prawdę to mam na imie Ewelina.
    - Ja też jestem z Polski.- zawołałam.
    - A Liam o tym wie?- zapytała Patrycja.
    - Jeszcze nie ale mam zamiar mu nie długo powiedzieć."
    sekrecik >.<
    xDDD
    SUUUUUUUPEEEEEEEEEER TEEEEEEEEEEEEEN ROOOOOOOOOZDZIAŁ ;D
    CZEEEEEKAM NA NEXT
    :)

    PS.PS. TERAZ NIE BĘDE MOGŁA TAK CZĘSTO KOMENTOWAĆ BO MAM DUUUUUUUŻO ZAJĘĆ - KONIEC ROKU A JAM PRZEWODNICZĄCA I KLASY I SZKOŁY I DODATKOWO KOŃCZĘ PODSTAWÓWKĘ WIĘC PROBLEEEEEEM I DUUUUUUUUŻO ZAMIESZANIA
    KOOOOOOOCHAM :***
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń