wtorek, 11 czerwca 2013

Pytanie :)

Cześć to ja Natusia Styles mam do was jedno zasadnicze pytanie. A związane jest ono z moim blogiem. Czy chcecie żebym jeszcze pisała, czy nie? Proszę piszcie komentarze żebym wiedziała. Jeśli nie możecie to napiszcie na gg. Jeśli macie także jakieś inne propozycje to piszcie bo bardzo zależy mi na czytelnikach. Mam pomysły na najbliższe około 35 rozdziałów, ale jeśli nie chcecie to ich nie napiszę. Wiem że nie umiem pisać :)
                                                                                                       Pozdrawiam
                                                                                                         Natusia Styles

4 komentarze:

  1. NIEEEEEEEEEE WAAAAAAAAŻ SIIIIIIIIĘ !!!
    MAAAAAAAAAAAAAASZ PISAĆ !!!!!!!!!!!!
    PROOOOOOOOOOSZĘ !!!
    DLAAAAAAAAAAAAAA MNIEEEEEEEEEEEEEE !!!
    0.0
    PS. PISZESZ BOOOOOOOOOOOSKO :D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz pisz... porwało mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NOOOOOOOOOO NIE PRZESTAWAJ PISAĆ !!!
    KIEDY NEXT???
    PS. JEEESTEŚ BOOOOOOOOOOSKA ;D
    CZEKAM :)

    OdpowiedzUsuń