czwartek, 13 czerwca 2013

Rozdział 39

Rano wstałam Harry powiedział ze te dni spędzi tylko ze mną. Tak mijał dzień po dniu coraz bardziej kochałam Harrego, nie wiedziałam że chłopak może być taki słodki. Przez następny październik, listopad i połowę grudnia nic godnego większej uwagi się nie zdarzyło. Dlatego połowa grudnia ponieważ tych świat nie zapomnę nigdy. Była około 20:30 jak chłopcy pojechali na szybkie zakupy. Siedziałyśmy same w domu. Oglądałyśmy film, nagle zadzwonił dzwonek do drzwi, nie wiedziałyśmy kto to bo chłopcy nie wrócili by tak szybko. Podeszłyśmy cała 4 do drzwi i otworzyłyśmy je. Przed drzwiami stała piątka  mikołajów. Trzęśli się z zimna ale ich miny tego nie okazywały:
- Wchodźcie do środka, bo nam jeszcze zamarzniecie.- powiedziałam.
Każda z nas ucałowała swojego mikołaja i w zamian za to dostała prezent. Ja dostałam piękną niebieską sukienkę ( niebieski to mój ulubiony kolor). Beatka od Louisa dostała marcheweczkę przytulankę i wisiorek z napisem ,, I love Beata''. To było takie słodkie. Alexis od Liama dostała swoja wymarzoną książkę i płytę. Patrycja od Zayna dostała bransoletkę z serduszkiem. Tylko biedny Niall nie miał komu dać prezentu. Podeszłam do niego:
- Niallku mam nadzieję że uda ci się w końcu kogoś znaleźć.
- Bardzo bym chciał.
Przytuliłam go bardzo mocna i dałam całusa w policzek. Do końca dnia siedzieliśmy i  planowaliśmy jutrzejszy dzień.

4 komentarze:

  1. I <3 it !!!!!!!!!!!
    BOOOOSKI ROZDZIAŁ ;3
    ~ Mika

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę, mogłabyś zadedykować mi kolejny rozdział (40) ? I baaaardzo proszę, żeby był on +18 :D Z góry dziękuje xoxo ~ Mika.

    OdpowiedzUsuń
  3. xD
    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI :D
    Czeeeeeeekam na next ;D
    PS. Mam jutro zawody damskie w piłkę nożną- życz mi szczęścia xD
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczę co da się zrobić w związku z postem z dedykiem, postaram się coś wymyślić ale mówię szczerze nie umiem wymyślać historii +18. A teraz coś dla Miśki, bądź pewna że będę trzymała za ciebie kciuki, jak wrócisz i będziesz czytała następny post powiesz mi które miejsce. :)
    Kocham was bardzo za pomoc i za to że czytacie mojego bloga: Natusia Styles.

    OdpowiedzUsuń