sobota, 22 czerwca 2013

Rozdział 48

Po południu przyszedł lekarz, był bardzo zdziwiony że mam dziecko w tak młodym wieku. Po 30 minutach od mojej pobudki przyjechali wszyscy. Każdy chciał się przywitać z nowym członek naszej dużej rodziny:
- Jak ma na imię?- zapytała Beata z Lou.
- Jeszcze nie wybraliśmy.
- Może Darcy?- powiedziała Patrycja.
- Ładne imię, zgadzasz się Harry?
- Jeśli tobie się podoba to mi też.
Wszyscy podeszli do wózeczka mówiąc:
- Hej Darcy, witamy w naszej rodzince.
Lekarz powiedział że jeśli będę się dobrze czuła to mogą wypisać mnie jutro. Powiedziałam Harremu żeby pojechał na tą jedną noc do domu i się wyspał. Przed pójściem spać zadzwoniłam do mojej mamy, żeby powiedzieć jej że jest babcią. Na początku bardzo krzyczała ale później jak powiedziałam jaj że kocham Harrego trochę się uspokoiła.  

4 komentarze:

  1. SIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMA!!!
    Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam !

    SOOOOOOOOOORKA, ŻE NIE KOMENTOWAŁAM ALE DZIŚ DOPIERO OD 3 DNI WESZŁAM NA KOMPA BO MIAŁAM WIEEEEEEEEEEEEEELKI ROZPIERDZIEL!!!!!
    Jutro o 21 : 00 występuje w gminie xD z koleżankami i kolegami więc trwają próby.
    ŻYCZCIE SZCZĘŚCIA

    PS. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI :D
    Czekam na next
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. Darcy ojeju *-* słodko :P Czekam na nexta xoxo Miśkax3 TRZYAMAM KCIUKI ~ Mika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musisz przepraszać, dobrze że już jesteście i komentujecie. Trzymałam kciuki, przepraszam ze wcześniej nie napisałam ale miałam wczoraj imprezę urodzinową i trochę wypiłam (miałam problemy z równowagą, nie mogłam dojść do komputera). Czytajcie dalej, pozdrawiam: Natusia Styles.

    OdpowiedzUsuń