poniedziałek, 17 czerwca 2013

Rozdział 43

Minął już tydzień. cały czas siedziałam w domu. Ale są tego dobre i złe strony. Dobre to takie ze lepiej poznałam Patrycje, Nicol i Alexis. A zła to taka że cały czas bolał mnie brzuch, wymiotowałam i nie mogłam wyjść na zewnątrz. Zawsze rano bolał mnie brzuch i od razu musiałam iść do toalety a potem szybkim krokiem do lodówki. Niall kiedy tylko widział mnie jak otwieram lodówkę śmiał się;
- Zaraz całą lodówkę opróżnisz i co ja będę jadł, dwa głodomory w jednym domu równa się pusta lodówka.
Nie przejmowałam się tym tylko śmiałam się z nim. Bardzo się bałam bo to co się dzieje nie wróży nic dobrego.
-----------------------------------
Dzisiejszy rozdział miał być dedykowany Miśce ale stwierdziłam że jest zbyt nudny, więc rozdział 44 na pewno będzie z dedykiem, bo będzie w nim więcej życia.                   Pozdrawiam  
                                                                                                        Natusia Styles

2 komentarze:

  1. Jak to nie wróży nic dobrego ?! Przecież będziesz miała dzidziusia ! Hahaha... Tylko jest jeden problem... Ty masz 17 lat... Ale to nic ! Czekam na następny xoxo. ~ Mika.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    TERA TO JESTEM PEWNA, ŻE TO DZIDZIUŚ ^_^
    AAAAAAAAAAA !!!
    AHAHA!!!
    Bede mieć dedyka
    YEACH !!!
    XD
    Wali mi coś...xD
    Czekam na next
    Pozdro ~Miśkax3
    PS. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI ROZDZIAŁ ;D

    OdpowiedzUsuń