piątek, 10 maja 2013

Rozdział 5

Przyjechaliśmy pod wielki dom wręcz wille. Zaprosili nas do środka, ja poszłam z Harrym ale Beata została z Louisem ( chyba jej się podobał ). Weszliśmy do środka usiadłam na sofie, od razu przysiedli się do mnie Niall i Liam:
- Jak masz na imię?- zapytali równo
- Natalia.
- Czy możemy do ciebie mówić Cat ?
- Tak oczywiście.
Nagle koło mnie wskoczył Harry i mnie przytulił:
- Co tu się dzieje?- zapytał z uśmiechem.
- Rozmawiamy- odpowiedział Liam.
- Może idziemy popływać?- zapytał Harry.
- Nie wiem, nie mam stroju kąpielowego- odpowiedziałam.
- Nie przejmuj się idź z Beatą na górę, do pierwszego pokoju po lewej, tam na łóżko leżą dwa prezenty.
- Nie przyjmę od was prezentu, ja nie mogę.
- Jeśli nie przyjmiesz to się obrażę.
- No dobra już idziemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz