wtorek, 21 maja 2013

Rozdizł 16

Szkoła, tak bardzo nie chciałam tam iść przez cały czas miała przed oczami mnie i Harrego. Wchodząc do szkoły przywitałam się ze wszystkimi oprócz niego. Patrzył na mnie i Liama wzrokiem jakby chciał nas zabić. Liam opowiedział mi że z nim rozmawiał ale tan nie chciał go słuchać, powiedziałam o tym Beacie. Ona i Lou  pójdą  porozmawiać z nim po lekcjach przekonać go żebyśmy znowu byli razem. Zayn i Niall mówili że przez całą noc nie spał tylko płakał, po cały pokoju ma porozwieszane nasze zdjęcia. Miałam już dość tej rozmowy. Poszłam na drugi koniec korytarz siedziałam tam sama myśląc o mnie i Harrym. Lekcje się skończyły. Przyszłam do domu mama powitała mnie i powiedziała:
- Cześć kochanie jak tam w szkole?
- Cześć a co?
- Mam dla ciebie świetną wiadomość wracamy na pół roku do Polski.
- Po co? Nie ja tu zostaje.
- Nie możesz wylatujemy za tydzień.
Byłam zszokowana nie wiedziałam jak to powiedzieć chłopakom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz