sobota, 25 maja 2013

Rozdział 20

Ostatni dzień w szkole. Chciałam pożegnać się ze wszystkimi. Najpierw poszłam do Beaty:
- Pa Beatko jutro już mnie nie będzie w szkole, bo muszę się pakować.
- Pa Natalko, jeszcze dzisiaj przez cały dzień się widzimy. Będzie mi smutno bez ciebie chłopcom też.
Rozpłakałyśmy się podeszli do nas Liam, Louis, Niall i się wszyscy przytuliliśmy. Liam szepnął mi na ucho:
- Powiedziałem Harremu że wyjeżdżasz. był bardzo smutny i coś cały czas powtarzał.
Dzień się skończył wyszłam ze szkoły i pojechałam do domu cały czas pisałam z chłopakami.

3 komentarze:

  1. CZEŚĆ
    DZIŚ ZACZEŁAM CZYTAĆ BLOGA
    WIĘC OD DZIŚ KOMENTUJE
    BOSKI ROZDZIAŁ ;D
    CZEKAM NA KOLEJNY - DŁUŻSZY
    CZEKAM
    Pozdro ~ Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że ktoś go w końcu zaczął czytać. Jak dasz rade to poleć go innym plis :)

      Usuń
  2. Bardzoo fajny bloog ;) Z niecierpliwością czekam na więcej rozdziałów bo strasznie się w to wczytałam :3 <333

    OdpowiedzUsuń