wtorek, 29 października 2013

Wiadomość.

Dzisiaj miałby być 100 rozdział ale go nie będzie, ponieważ chciałabym wam podziękować za to że czytacie. Nie mogę uwierzyć w to że już jestem na 100 rozdziale, jak przecież wydaje mi się że dopiero zaczęłam pisać nie wiem 1 rozdział albo 5. Wam też bardzo dziękuję że czytacie. Proszę żebyście napisali mi w komentarzach co najbardziej wam się :
a) podobało
b) nie podobało
c) co najlepiej zapamiętaliście
z dotychczas owych opowieści. Czekam z nie cierpliwością na komentarze. Następny rozdział zamieszczę dopiero 4 listopada, mam nadzieję że będziecie dalej czytać. Ale największe podziękowania lecą do Miśki Horan, do mojej koleżanki Ecofeair oraz do Miki Horan (która chyba jeszcze czyta, ale nie jestem pewna) oraz wszyscy którzy jeszcze czytają. Niech napiszą pod tym postem komentarz i będę wiedziała że są ze mną. Bardzo wam dziękuję i od powiedzcie na pytania. Kocham was bardzo                Natusia Styles.

5 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAA!!!
    O Jezusieeee...
    To tak szybko minęło...
    Wiem, że mówię teraz jak jakaś przewrażliwiona niunia ale tak jest xDD
    Na serio!
    Piszesz świetnie i to się taaaaaak świetnie czyyyyta ;DD
    A tera co do pytań
    1 ~ Napisałabym wszystko ale wiem, że nie bardzo byś była usatysfakcjonowana z tej odpowiedzi a więc napiszę, że:
    -z tego, że jesteś z nami
    -z tego, że tak cudownie piszesz
    -z tego, że tak często dodajesz notki
    -z tego że piszesz lekko płynnie i ciekawie
    -z tego, że piszesz tak genialnie
    :DDD
    2 ~ Że rozdziały kończą się w TAKICH momentach xDD
    3 ~ Mi najbardziej zapadło w pamięć jak Natalia straciła pamięć :)))
    I MY CB TEŻ KOCHAAAAAAAAAAAAAAAMY!!!
    :D
    <3333
    ♥.♥
    Pa :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 - Z wszystka xD
    2 - Z niczego xD
    3 - Ym...
    Chyba porwanie darcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1-1WSZYSTKO, 2 - NIC, 3 - WSZYSTKO ;D

    OdpowiedzUsuń