wtorek, 8 października 2013

Rozdział 85

Rano wstałam o 7:00 i postanowiłam że to ja zrobię dzisiaj śniadanie. Poszłam się przebrać ubrałam:


 Wszyscy jeszcze spali, więc zeszłam na dół i zaczęłam myśleć co by tu zrobić. Wymyśliłam że zrobię coś słodkiego i z owocami:
Miałam dużo czasu, ponieważ Darcy obudziła się dopiero o 8:00. Weszłam do niej:
- Dzień dobry kochanie, jak ci się spało?- zapytałam.
- Cześć mamusiu, miałam fajny sen, a dzisiaj też opowiesz mi tą bajkę?
- Tak, a teraz może wybieramy ubranko?
- Tak.
Wyszła szybko z łóżka i zaczęłyśmy wybierać. Znalazłyśmy śliczną różową sukienkę:
Zeszłyśmy na dół i zaczęłyśmy jeść. Po 10 minutach po schodach zbiegł Harry:
- Ty śpiochu.- powiedziałam kiedy wszedł do kuchni.
- Która godzina?- zapytał przecierając oczy.
- Jest 8:10.
- Chłopcy mnie zabiją.- zaczął nagle szybko biegać po domu i ubierać się.
- A dlaczego niby mieli by cię zabić?
- Umówiliśmy się że o 8:00 pojedziemy po garnitury żebyśmy później mieli już spokój.
- To uciekaj szybko, ale chociaż trochę zjedź bo jeszcze mi zemdlejesz i teraz ja cię będę odwiedzać.
A o której będziesz?
- Około 13:00.
- To ja zrobię obiad a później wymyślimy co będziemy robić po południu.
- Ok, to ja lecę.
Dał buziaka mi i Darcy i szybko pobiegł.  Teraz byłyśmy same w wielkim domu. Pozmywałam naczynia po śniadaniu i zabrałam się za robienie obiadu. Była ładna pogoda więc Darcy poszła pobawić się na podwórko. Kiedy skończyłam poszłam zawołać Darcy na obiad. Wyszłam i zaczęłam ją wołać, ale nikt nie odpowiadał. Prze straszyłam się, zaczęłam iść szybkim krokiem za dom, na szczęście była tam, podeszłam do niej i przytuliłam ją, byłam bardzo prze straszona. Weszłyśmy do domu, zjadłyśmy i  czekałyśmy na Harrego. Kiedy Harry przyjechał zjadł obiad i poszliśmy na spacer. Przyszliśmy bardzo późno ale świetnie się bawiliśmy. Usnęłyśmy z Darcy na kanapie. Harry przeniósł najpierw Darcy do swojego pokoju, a później mnie. Sam poszedł się umyć i kiedy przyszedł od razu położył się obok mnie. Przytuliłam go i myślałam o jutrzejszym dniu.

1 komentarz:

  1. OOOOO *0*
    Twoje rozdziały są świetne!!!
    Po prostu - G E N I A L N E ! ! !
    ;D
    Ciekawa jestem jakbyś sobie dawała radę z imaginami ;D
    + Zapraszam na nowy rozdział do mnie :D

    OdpowiedzUsuń