sobota, 5 października 2013

Rozdział 83

Tydzień minął bardzo szybko. Wyszłam ze szpitala i pojechaliśmy do domu. Najpierw chwilowo zatrzymaliśmy się w domu u chłopaków, zjadłam spokojnie obiad zrobiony przez Beatę. Później pojechaliśmy do naszego domu, tam siedzieliśmy do końca dnia bawiąc się z Darcy i rozmawiając z nią. Zjedliśmy kolacje i poszłam położyć Darcy spać, miała swój pokój więc ja i Harry byliśmy sami. Przyszłam położyłam się obok niego i byłam zadowolona że ktoś obok mnie jest, ale i czułam się bezpiecznie. Noc nie była spędzą na bezczynnie, choć bardzo się tego obawiałam żeby nie wyszło z tego jeszcze jedno dziecko to i tak bardzo tego chciałam. Czułam wtedy że jednak ktoś mnie jeszcze kocha.
                                                       ---------------------------------------
Przepraszam że nie pisałam rozdziałów ale byłam w szpitalu, z powodu przypadkowego połknięcia pinezki. Nie połknęłam jej specjalnie żeby nie było. Teraz jest już wszystko dobrze. Mam zamiar wstawiać rozdziały prawie codziennie oprócz piątku i niedzieli co wy na to, chciała bym żebyście już wiedzieli co będzie dalej, ale chwilowo was trochę zaniedbałam, przepraszam ale już jestem. Nowy rozdział będzie więc w poniedziałek. Czytajcie dalej pllooooose :)                                                      Natusia Styles.

3 komentarze:

  1. O Jezu?
    Połknięcie?
    Pinezki?
    A to nie jest to takie ostre?
    O.o
    Nic ci się nie stało?
    A jak ty to wg zrobiłaś?
    O.o
    A co do rozdziałów to oczywiście, że chemy!!!
    :D
    A rozdział - cudo!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez przypadek ja połknęłam i tak pinezka to to ostre. Nic na szczęście nie rozcięła bo było by ze mną źle. A zrobiłam to tak ze miałam ją pomiędzy zębami i zaczęłam się śmiać i po prostu wpadła. Dziękuję ze troskę. :) Natusia Styles

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże...
    xD
    A geniuszuuu?
    Mam pytanie...
    Po co ty to między zębami trzymałaś?
    O.o
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń