niedziela, 14 lipca 2013

Rozdział 63

Rano wstałam, po jednej stronie spał Harry a po drugiej Darcy to był pięknym sen. Postanowiłam ich nie budzić, więc ubrałam się i zeszłam na dół, zaczęłam robić śniadanie dla wszystkich. Pierwszy zszedł Niall:
- Hej, co tam robisz?- zapytał.
- Kanapeczki.
- A dla mnie tez będzie?
- Tak, proszę.
- Dziękuję.
Zaczęliśmy oboje jeść i rozmawiać:
- Natalia czy ty myślałaś o tym co ci powiedziałem. Jeśli  się tym bardzo przejęłaś to przepraszam. Chciałem tylko żebyś czuła się pewniej z Harrym wiedząc że on cie nigdy nie zostawi.
- Tak, myślałam nad tym ale i tak dalej martwię się o to że nie będę zbytnio dobra jako pani Styles
- Nie przejmuj się jesteś idealna naprawdę, ja jakbym miał taka żonę to bym ja po nogach całował.
Przytuliłam go i podziękowałam że jest ze mną. Po chwili zaczęli schodzić wszyscy. Siedzieliśmy i jedliśmy wszyscy śniadanie:
- Co dziś robimy?- zapytała Pati.
- Nie wiem, a może pójdziemy na mecz?-powiedziała Beata.
- Ja nie idę.-powiedziałam.- Harry jak chcesz to możesz iść ja zostanę z Darcy.
- Ale jak chcesz to ja mogę z nią zostać a ty idź.
- Ne, nie musisz idź, tylko wróć przed 22:00 bo później obudzisz Darcy.
- No pewnie że wrócę.
dał mi buziaka i wyszli wszyscy.Do końca dnia pilnowałam Darcy i oglądałam komedie romantyczne. Harry przyjechał dopiero około godziny 23:20. Obraziłam się i poszłam najpierw jeszcze raz uśpić Darcy a potem ze zmęczenia zasnęłam u niej w pokoju. Jutro rano mamy iść do domu chłopców, chcą nam przekazać jakąś ważną wiadomość.

1 komentarz:

  1. B
    O
    S
    K
    I
    !
    !
    !

    XD
    A TA WIADOMOŚĆ TO PEFFFFNIE TRASA XD
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń