poniedziałek, 15 lipca 2013

Rozdział 64

Wstałam rano i postanowiłam że zrobię śniadanie. Obrałam marchewki i zaczęłam je kroić do sałatki. Nagle delikatnie przecięłam sobie palec. Odłożyłam marchewkę i poszłam umyć ranę i nałożyłam na niego bandaż, który po 10 minutach i tak był cały we krwi. Chyba trafiłam na jakaś żyłę ze tak szybko krew leciała. Harry zbiegł po kilku minutach bo usłyszał hałas spadającej szklanki, przypadkowo strąciłam ją ręką gdy zakładałam bandaż. Kidy tylko zobaczył rozwalone szkło i rękę całą we krwi, pomyślała na pewno że chciałam się zabić. Starałam się mu to wytłumaczyć ale i tak mi w to nie wierzył. Wzięliśmy Darcy i pojechaliśmy do szpitala bo stwierdziliśmy że może dojść do czegoś gorszego. Przez całą drogę się do siebie nie odzywaliśmy. Po przyjeździe poszliśmy od razu do chłopców. Weszliśmy do środka, wszyscy siedzieli na sofie:
- Hej, już jesteście.- powiedział Niall.
- Tak jesteśmy, przepraszam że tak późno ale miałam drobny wypadek.- pokazałam im rękę.
- Co się stało?- zapytał Nill
- Nic, już jest dobrze.
- Dobra, mieliście powiedzieć nam o tej ważnej sprawie.- powiedział Harrym, trochę zdenerwowany.
- To tak, jutro mamy bardzo dla nas ważny wywiad.- powiedział Liam.
- A o której?
- Z samego rana około 9:00, dziewczyny wy też macie jechać z nami jak chcecie.
- Spoko to my tu jutro rano przyjdziemy i stąd pojedziemy tam, ok?- powiedziałam.
- Ok.
Pomachałam im i poszłam razem z Harrym i Darcy do domu. Po obiedzie usiadłam na sofie obok Harrego;
- Harry?
- Tak
- Czy ty mnie jeszcze kochasz?
- Tak, co to za głupie pytanie.
- Nie ważne, a gdybyś spotkał jakąś inna ładniejszą ode mnie/
- To nic, po pierwsze bardzo cię kocham i nie dam cię nikomu a po drugie nie ma nikogo piękniejszego od ciebie.
- Aha.
Siedzieliśmy tak oglądając filmy do 21:00. W końcu już się pogodziliśmy. Poszłam umyć Darcy, potem siebie a na końcu Harry. wszyscy poszliśmy spać o 22:00.

1 komentarz:


  1. !
    G
    E
    N
    I
    A
    L
    N
    Y
    !

    XD
    "Kidy tylko zobaczył rozwalone szkło i rękę całą we krwi, pomyślała na pewno że chciałam się zabić. "Rozjebało mnie xD
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń