wtorek, 2 lipca 2013

Uwaga !!

Od 3 do 11 lipca nie będzie nowych rozdziałów bo Natalia jadzie na kolonie. Nie będzie miała jak pisać. Nowy rozdział ukaże się prawdo podobnie 12 lipca ale jeśli nie to na pewno 13 już będzie. Nie martwcie się ja wróci to postara się to nadrobić. Czytajcie i komentujcie dalej. Od Natusi:,, Przepraszam za trzymanie was w nie pewności  w związku ślubu ale nie mogę pisać. Mam nadzieję że zostaniecie ze mną i będziecie dalej czytać mojego bloga. Całuski''. Dzisiejszy rozdział jest już wstawiony.                                 
                                                                                                                    Pozdrawiam
                                                                                                              siostra Natusi Styles.

1 komentarz:

  1. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!! BĘDĘ TĘSKNIĆ ! TO KURCZĘ BLADE ! JUŻ MI MOJE DWA ULUBIONE BLOGI ZAWIESILI Z POWODU WYJAZDU NA WAKACJE/KOLONIE.... :( *PŁACZE* :( CZEKAM NA TWÓJ POWRÓT I ŻYCZĘ MIŁYCH WAKACJI NATALECZKO XD Pozdrawiam~ Mika.

    OdpowiedzUsuń