wtorek, 2 lipca 2013

Rozdział 58 Ślub cz.1 Z dedykacją dla Miśki

Dzisiaj ten dzień. Najpiękniej sza chwila w całym moim życiu. Wszyscy ubrali się w wybrane stroje i pojechaliśmy do kościoła, chłopcy osobno dziewczyny osobno. Byłam bardzo zdenerwowana. Stanęłam przed wejściem. Harry był już w kościele. Beata zajęła się Darcy. Kiedy otworzyłam drzwi zobaczyła takie sławne gwizdy jak: Olly Murs, Natte Ruess, Rihhana, 1D z dziewczynami, Bruno Mars i wiele innych. Harry i chłopcy zajmowali się zapraszaniem gości. Były także nasze mamy i siostra Harrego. Stanęłam przed ołtarzem naprzeciw Harrego. Ksiądz zadał tylko jedno pytanie:
,, Czy przysięgasz miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz że go nie opuścisz aż do śmierci?''
Stałam i zaczęłam się teraz poważnie zastanawiać na tą decyzją.

2 komentarze:

  1. O W MOR*Ę JEŻA ! ALE SIĘ DZIEJE ! I CO TERAZ ? :( ? PRZECIEŻ ONA MUSI WZIĄĆ ŚLUB Z HAROLDEM ! <3 OJOJ... TERAZ BĘDZESZ TRZYMAŁA MNIE W NIEPEWNOŚCI DO NASTĘPNEGO ! AAAA... NIE WIEM CZY WYTRZYMAM ! :D Pozdrawiam~ Mika.

    OdpowiedzUsuń
  2. no juuuuuż -.-
    gadaj to cholerne tak !!!
    xd
    Pozdro `Miśkax3

    OdpowiedzUsuń