poniedziałek, 22 lipca 2013

Ważna wiadomość !

Dziękuje wam wszystkim którzy czytają mojego bloga i komentujecie ( tylko jedna osoba ale to już coś ). jeśli bardzo wam na tym zależy to mogę wstawiać rozdziały ale nie codziennie tylko dwa razy w tygodniu będzie to wtorek i czwartek. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie komentarze. Chciałabym prze prowadzić takie małe doświadczenie jeśli czytałeś kiedyś mojego bloga lub zacząłeś go czytać. proszę napiszcie pod tym postem jakiś najśmieszniejszy komentarz, kto napisze najlepszy ten dostanie nagrodę i to nie byle jaką. Na razie nie po wiem co to jest ale zwycięzca na pewno będzie zadowolony a przy tym sprawdzę ile osób czyta mojego bloga. Więc proszę tylko ten jeden raz napiszcie jakiegoś komentarza. Czas macie do 30 lipca powodzenia.                                                                                              Pozdrawiam
                                                                                                                Natusia Styles

18 komentarzy:

  1. Nie czytaj tego komentarza bo jest zajęty, ostrzegam cie!!! Rozumiesz? No słyszysz - nie czytaj tego!!! Ile razy mam ci powtarzać?! Nie umiesz czytać? Ej! Nie czytaj tego bo to jest tajne rozumiesz! Nie czytaj bo jak przeczytasz to cie zabije! Ile razy mam ci mówić? NIE CZYTAJ TEGO!
    -.-
    OSZ TY !!!
    PRZECZYTAŁAŚ !!!
    XD
    JAK TY TAK MOŻESZ? O.o
    A co do bloga - raz na tydzień ?
    Nosz ty !!!
    TY DZIECKO NOCNEGO ŚWIATŁA !!!
    NIE WYBACZĘ CI TEGO !!!
    TO Z A M A Ł O ! ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. No, to może ja się nie będę tak za bardzo rozpisywała...
      Ujmę to tylko jednym zdaniem, żeby nie było przypadkiem za dużo do czytania w tym komentarzu, bo tu wszystkich po zanudzam - wtedy nie daj Boże - przerwą czytanie w połowie, i co wtedy będzie? Nie zrozumieją w ogóle kompletnie mojego szczerego zdania na temat Twojego bloga... No dobra, teraz już zaproponuję w końcu, żeby przejść do sedna sprawy, i - jak to się zwykło mówić - że bez owijania w bawełnę, co nie?... Uważam że ten blog jest naprawdę...
      Aha!
      bym prawie zapomniała - bo jeżeli nie masz jeszcze ukończonych 18 lat, albo nie masz pozwolenia swoich rodziców - na piśmie rzecz jasna - to natychmiastowo zamknij tę stronę, ponieważ dla mojego komentarza takie warunki muszą koniecznie zaistnieć!... No, to teraz mogę w końcu się wypowiedzieć. Moim zdaniem ten blog jest... CZADERSKIE!
      xD

      Usuń
    2. Wieeeeeem...wieeeeeeeeeem... miałam wy myśleć sama ale jak szukałam inspiracji na necie to znalazłam to i nie mogłam się powstrzymać...xD

      Usuń
    3. *
      ALE KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHAM TWOOOOOJEGO BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOGA!!!
      I JA NIE ŻARTUJE?
      Śmiesz się myśleć, że żartuje?
      Jak ty tak możesz mi nie wierzyć !!!
      Musisz mieć zaufanie do czytelniczek !!!
      Bez zaufania nie można stworzyć więzi i ...
      A o czym to ja mówiłam? O.o
      AHAAAAAAAAAA!!!
      O ty, ze kocham twojego bloga jak gorącą czekoladę !!!
      Albo jak tą w tabliczce !!!
      Ale MILKĘ !!!
      BO ONA JEST NAJLEPSZA !!!
      A reszta?
      -.-

      Usuń
    4. Nie które są w miarę tak jak niektóre blogi !!!
      Ale ja twojego bloga porównuje do milki bo ona jest naaaaaaaaaaaaaaaaajleeeeeeeeeeeeeeepsiejsza !!!
      ^_^
      Rozumiesz o co mi chodzi?
      A jak nie to wytłumaczę !!!
      xD

      Usuń
    5. Chodzi o to, że twój blog jest z najwyższej półki i jest najlepszy jak milka. :D

      Usuń
    6. Bo u nas w sklepie nigdy jej dostać nie mogę i muszę prosić wyższych o podanie mi jej -.-

      Usuń
    7. A inne blogi są jak inne czekolady i są z niższych półek

      Usuń
    8. A te u nas w sklepie jak na złość są na takich półkach, że z łatwością dostaje!!! -.-

      Usuń
    9. No dooooooobra... już nie będę się tak mocno rozpisywać bo do końca komentarz nie wytrwasz...
      xD

      Usuń
    10. Chyba, że już nie czytasz bo nie dajesz rady...xD

      PS.1 - KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHAM TWOJEGO BLOGA!!!
      PS.2 - To co jest od gwiazdki na górze wymyślałam sama...xD
      PS.3 - Sorka, że podzieliłam na małe części ale naczej się nie dało !!! xD

      Pozdro ~Miśkax3
      *

      Usuń
    11. PS.4 - PAMIĘTAJ, ZE KOCHAM TO OPOWIADANIE !!! :D


      Usuń
  2. Dziękuje za wsparcie i porównanie do czekolady milki też ją bardzo lubię. Zaczekajmy może ktoś jeszcze coś napisze a na razie ty jesteś na pierwszym miejscu nagroda już czeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź mnie nie denerwuj !!!
      NIE CHCE ŻADNEJ NAGRODY !!!
      Nawet się nie wygłupiaj ! xD
      MI WYSTARCZY, ZE DODTAJĘ OD CZASU DO CZASU DEDYKACJĘ :D
      Pozdro ~Miśkax3

      Usuń
  3. Aha i bym zapomniała nie raz w tygodniu tylko dwa razy.
    Pozdrawiam Natusia Styles

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę się rozpisywać, napiszę tylko jeden cytat...
    "Thank you very much from Direction One"- Louis Tomlinson. ♥
    ~ Pozdrawiam Mika. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko jedna osoba czyta :) Jest więcej osób, ale może nie komentują, myślę, że nikt z czytających bloga nie chce nagrody. Nagrodą jest to że piszesz świetne opowiadania :) Czyta się je bardzo przyjemnie, są bardzo interesujące :)
    Oby tak dalej


    Ecofair ;*

    OdpowiedzUsuń