czwartek, 18 lipca 2013

Uwaga !

Chwilowo przerywam pisanie, prawdo podobnie zacznę pisać dopiero we wrześniu. Przyczyna tego jest mój zły stan psychiczny. Nie chodzi o to że męczę się nad blogiem tylko ludzie którzy mnie otaczają u mnie w mieście, tak mnie wyczerpali że mam nie za fajne myśli i stąd właśnie w moich rozdziałach pojawiają się notki o rozciętej ręce czy różnego rodzaju wypadkach. Moim odprężeniem jest tylko to że wiem że czytacie mojego bloga i dziękuję za komentarze to zawsze poprawia mi humor. Mam nadzieję że nic się nie stanie i wrócę do was we wrześniu postaram się wstawić jeszcze kilka teraz rozdziałów, a część dalszą zobaczycie ale pod koniec sierpnia lub na początku września.  Przepraszam za te zwierzenia ale chciałam żebyście wiedzieli dlaczego nie mogę pisać.                                                                               Pozdrawiam
                                                                                                                                  Natusia Styles

3 komentarze:

  1. Wracaj szybko, już mi brakuje Twoich opowiadań. Nie przejmuj się ludźmi tylko podnieś głowę do góry i pisz dalej bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko czy to ty Miśka napisałaś ten komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, jak to mawiam, od niektórych rzeczy trzeba czasem odpocząć. Masz rację, jeśli coś ma wyjść byle jak, to lepiej zrobić sobie przerwę. Mamy nadzieję, że miło miną ci wakacje (już 23 lipca :() Życzymy powodzenia w pisaniu ;)
    Blog "Poczuj tą chwilę" czyli Kaja i Aga :)
    http://poczujtachwile.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń