piątek, 12 lipca 2013

Rozdział 59 Ślub cz.2

Patrząc się w oczy Harrego zadawałam mu pytanie: ,, Czy na pewno tego  chcesz?'', on kiedy zobaczył mój strach w oczach chwycił mnie mocniej za rękę i w jego oczach pojawiła się odpowiedź: ,, Tak'', oczywiście uśmiech nie znikał mu z twarzy. Po tym wyrazie twarzy, byłam już na 100% pewna. Od powiedziałam:
- Tak.
Ksiądz zapytał o to samo Harrego, on od razu bez wahania od powiedział:
- Tak
- Teraz jesteście już mężem i żoną, możesz pocałować pannę młoda.- powiedział ksiądz.
Harry i ja pocałowaliśmy się, to było prześliczne, nigdy nawet jako ich fanka nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Wszyscy wstali i bili brawo. Po tym wszystkim miała się zacząć noc poślubna. To był mały pikuś w porównaniu z tym że dostawaliśmy prezenty od Rihanny i  Bruno marsa, to jest bajka. Wsiedliśmy do limuzyny i odjechaliśmy. Darcy zajmowała się nasza duża rodzinka 1D i nasze mamy.     

1 komentarz: