środa, 17 lipca 2013

Rozdział 66

Do studia nagraniowego jechało się 20 minut. Na miejscu byliśmy 9:05, wywiad miał się zacząć o 9:30. Wysiedliśmy z auta i zobaczyliśmy wiele gwiazd muzyki np: The Wanted, Maroon 5. Kiedy ja razem z Beatą wysiadłyśmy z auta i postawiłyśmy pierwszy krok, zauważyłam że wzrok chłopców z The Wanted od razu był skierowany na naszą dwójkę. Po kilku sekundach od naszego wyjścia stałyśmy jeszcze same bo chłopcy rozdawali autografy, a reszt dziewczyn poszła już do budynku. The Wanted podbiegło do nas.
- Cześć.-powiedział jeden z tych nich do mnie.
- Cześć.
- Jestem Sivia, a ty?
- Ja jestem Natalia, a to Beata.
Podszedł do Beaty też jeden pocałował ja w rękę i powiedział że nazywa się Tom Parker i zaczęli rozmawiać. Po chwili weszliśmy do budynku (ale z 1D). The Wanted stało  po drugiej stronie budynku i o czymś zażarcie dyskutowali. Harry, Liam, Louis, Niall i Zayn poszli udzielać wywiadu. tom i Sivia przyszli do mnie i Beaty. Gadałyśmy z nimi i śmiałyśmy się. Chłopcy skończyli wywiad i szli w naszym kierunku. Kidy tylko zobaczyli Toma i Sivie szybkim krokiem doszli do nas. stanęli przed nami i odepchnęli ich od nas.
- O co chodzi?- zapytałam.
- Co wy tu robicie?- Harry i Lou zapytali się Toma i Sivi.
- A wy co tutaj chcecie?- zapytał się Tom.
- To jest moja dziewczyna.- powiedział Lou odpychając Toma.
- A to moja zona.- powiedział Harry także odpychając Sivie.
ja i Beata odepchnęłyśmy chłopców od siebie bo by się pozabijali. Tom wyjął markera i napisał Beacie swój numer na ręce. Sivia zrobił to samo tylko że na mojej. Pożegnałyśmy się z nimi i oni odeszli a my wróciliśmy do 1D.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz