czwartek, 29 sierpnia 2013

Rozdział 77

- Co chcesz, znowu na mówić żebym wybaczyła Harremu. Nigdy więcej.
- Nie, jeśli nie chcesz to nie, szczerze Harry nie docenia tego co ma, a ma naprawdę dużo: ciebie, Darcy, dom i nas wszystkich jako przyjaciół.
- Niall dziękuję że ty zawsze jesteś przy mnie.
- Nie ma za co, inaczej nie mogłem postąpić.
Przytuliłam go i rozpłakałam się. Niall powiedział że wynajmie sobie pokój obok mnie:
- Nie musisz.- od powiedziałam.
- To gdzie mam spać, bo do tego domu wariatów nie wrócę?
- Ten pokój ma dwa łóżka, jak chcesz to możesz mieszkać z nami, jeśli chcesz?
- Jak nie maszty ty nic przeciwko to dobrze.
- Ja nawet ciszę się że będę miała z kim pogadać.
- To ja jadę do domu, wezmę torbę z ubraniami i zaraz przyjeżdżam
- Ok.
Niall wyszedł, ja zostałam sama z Darcy. Usiadłam na łóżku i zaczęłam płakać, ona podeszła do mnie i zaczęła mnie głaskać. Niall przyjechał i siedzieliśmy przez cały dzień i gadaliśmy. W nocy była straszna burza. Nienawidzę burzy i też trochę się jej boję. Darcy spokojnie spała w łóżeczku dla dziecka, a Niall na łóżku obok mnie. Wstałam i podeszłam najpierw sprawdzić czy Darcy się nie obudziła. Później podeszłam do Niall i delikatnie dotknęłam go w ramię:
- Niall, śpisz?- zapytałam szeptem.
- Tak, a co się stało?- zapytał zaspany.
- To może trochę głupio brzmieć, ale boję się burzy i nie mogę zasnąć.
- Nie przejmuj się. Ja też nie lubię burzy, jak chcesz możesz dzisiaj spać obok mnie. Jeśli chcesz?
- Dziękuję. Ale to naprawdę nie będzie problem?
- Nie. Połóż się.- Powiedział to i podniósł kołdrę żebym się położyła.
Ułożyłam się wygodnie obok niego. Kidy nagle usłyszała bardzo głośny huk, aż podskoczyłam:
- Niall, ja chyba dzisiaj nie zasnę.
- Nie bój się będzie wszystko dobrze.- kiedy powiedział te słowa obrócił się w moją stronę i mnie przytulił. To było takie miłe. Czułam się tak bezpiecznie:
- Jeśli nie chcesz żebym cię przytulał to powiedz.- powiedział po chwili.
- Nie, to mi nie przeszkadza, nawet mi tak lepiej.
Chwyciłam jego dłoń i bardzo mocno przytuliłam. On przysunął się bliżej mnie. Ja się obróciłam żeby widzieć jego twarz. Wtuliłam się mocno w niego a on mnie te przytulił i tak zasnęliśmy oboje.

1 komentarz:

  1. OOOOOOOOOO :O
    Romansik będzie?
    xD
    Super rozdział :D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń