piątek, 23 sierpnia 2013

Rozdział 72

Kolejny dzień bez widoku chłopaków z One Direction. Bardzo mi brakowała ich twarzy i uśmiechu. Chłopcy z The Wanted zaprosili nas dzisiaj do ich studia nagraniowego. Nie wiedziałyśmy po co. O 10:00 przyjechała pod nasz dom wielka czarna limuzyna. Usłyszałyśmy dzwonek do drzwi. Stali tam Nathan, Tom, Sivia, Max i Jay:
- Cześć już jesteście? A my jeszcze nie ubrane.
- Cześć spokojnie ubierzcie się normalnie bo i tak na planie i tak będziedzie musiały zmienić stroje.- powiedział Nathan z uśmiechem na twarzy.
- Co jak to się mamy przebierać po co?
- A to wy o niczym nie wiecie?- zapytał zdziwiony Nathan.
- Nie Nathan one jeszzce o niczym nie wiedzą, powiemy im dopiero na miejscu.- wtrącił szybko Jay.
- Co się dzieje, co wy kombinujecie?
- Nie nic dowiecie się później.
- Dobra idziemy się szybko ubrać.
Poszłam na górę ubrałam siebie i Darcy, Beata też się szybko ubrała. Wyszłyśmy, wsiadłyśmy do auta i pojechaliśmy. Przez całą drogę się śmialiśmy i gadaliśmy. Przed studiem nagraniowym czekało mnóstwo fanek i fanów. Kiedy zobaczyli chłopców którzy wysiedli pierwsi zaczęli piszczeć. Chłopcy kazali nam zaczekać aż po nas nie przyjdą, b te piski mogłyby ogłuszyć Darcy, a po drugie to byłby trochę wstrząs jakbyśmy wysiedli razem z nimi, fani nic o tym nie wiedza więc chociaż trochę muszą ich przygotować. Przyszli po nas Nathan i Jay, słyszałam jak chłopcy uciszali krzyki., Jay złapał Beatę za rękę i pomógł jej wysiąść, mnie złapał Nathan i potem pomógł mi wyciągnąć Darcy z fotelika. Pomachałyśmy fanom i weszłyśmy do środka, ich fani zaczęli krzyczeć nam ,,Cześć". Chłopcy weszli do środka i przywitali się ze wszystkimi. Podbiegła do mnie i Nathana jakaś dziewczyna:
- Dzień dobry, ja jestem opiekunką miałam się zająć Darcy.
- Dzień dobry.- powiedzieliśmy oboje -  Proszę się nią dobrze zająć.- powiedział sam Nathan i dał jej Darcy, ja nie wiedziałam co się dzieje więc się nie odzywałam.  Weszliśmy dale. chłopcy usiedli sobie na 5 krzesłach i patrzyli się na nas. My siedziałyśmy na 2 krzesełkach na przeciwko nich. po chwili podbiegła do nas masa osób i zaczęła nas malować i ubierać. Mnie ubrali w taką sukienkę i szpilki:

A Beatę w to:

Kidy zobaczyli końcowy efekt dosłownie szczęki mi opadły:
- O co tu chodzi powiecie w końcu?- zapytałam.
- Tak, właśnie nagrywamy nowy teledysk i chcemy żebyście w nim wystąpiły. Zgadzacie się?
- Tak, czemu nie ale nigdy nie występowałyśmy w teledysku.
- To nie trudne macie się po prostu świetnie bawić a my razem z wami.
- Dobrze spróbujemy.
Było super zapomniałam o wszystkich problemach. Dawno się tak dobrze nie bawiłam. Chłopcy są naprawdę fajni i bardzo ładni temu nie można zaprzeczyć. Przez cały teledysk Tom kręcił się koło Beaty. A ja byłam pomiędzy Sivią, Nathanem, Maxem i Jayem. Skończyliśmy kręcić, chłopcy kazali nam zostać w tych sukienkach, odebraliśmy Darcy i pojechaliśmy do domu. była 17:30 jak wysiadłyśmy z auta i pożegnałyśmy się ze wszystkimi. Weszłyśmy do naszego domu w trójkę. Stwierdziłyśmy że dzisiaj się nie przebieramy. Po 20 minutach ktoś zadzwonił do drzwi, kiedy je otworzyłam byłam bardzo zdziwiona.        

1 komentarz:

  1. Chłopcy z 1D?
    XD
    Taaaak to oni :D
    SUPER ROZDZIAŁ!!!
    I
    UWAGA!!!
    Nie będę komentować ani czytać przez najbliższy tydzień bo jadę na wakację!!!
    Jak wrócę to nadrobię :)
    Z góry przepraszam!!!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń