wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 69

Wstałam około godziny 7:30, obudziłam Beatę i poszłam się szybko umyć i ubrać. Szybko zjadłam i wyszłyśmy z domu wsiadłyśmy w taxi i pojechałyśmy do mamy Harrego. Około 8:00 byłyśmy pod jej domem. Zapukałam do drzwi, otworzyła nam jego mama jeszcze w szlafroku:
- Dzień dobry, przyjechałam po Darcy.- powiedziałam.
-  Dzień dobry, a co tak wcześnie.
- A ta jakoś wyszło. Mam nadzieję że malutka była grzeczna?
- Tak to mały aniołek, a gdzie Harry?
- Harry ... był bardzo zajęty.
- Aha.- poszła po Darcy. 
Dał mi ją na ręce szybko ją wzięłam:
- Do widzenia, muszę szybko wracać.
- Do widzenia.
Odeszłyśmy od drzwi a tu nagle podjechało auto w którym siedzieli chłopcy i dziewczyny. Szybko z Beatą wskoczyłyśmy w krzaki przed domem. Harry szybko wyskoczył z auta, ale nas na szczęście nie zauważył. Podbiegł do drzwi mocno uderzając w drzwi. Jego mama otworzyła i zrobiła szerokie oczy:
- Harry co ty tu robisz?
- Była tu Natalia?
- Tak i wzięła Darcy. Powiedziała że nie mogłeś z nią przyjechać więc co ty tu robisz.- Harry usiadł i zaczął załamywać ręce na twarzy.
- Harry co się stało?- zapytała jego mama.
- Za bardzo ...  po ślubie stałem się o nią bardzo zazdrosny. Bo ona jest śliczna, a każdy chłopak chciałby z nią chociaż pogadać. Ostatnio była taka sytuacja i chyba zbyt pochopnie wyciągnąłem wnioski i teraz bardzo tego żałuję. Pokłóciliśmy się i ona znikła razem z Beatą i nie ma po niej śladu.
- Nie wiedziałam. mogłam zobaczyć gdzie jedzie. Trzeba jej szukać a nie załamywać ręce jak ją kochasz?
- Bardzo ją kocham. a jak wszystko nic nie daje.
- Jedziemy do telewizji.- powiedział Liam.
- Ale jak przecież nie mamy umówionego wywiadu.
- O to się nie martw ja załatwiłem to już rano.
- To jedziemy szybko.
Wszyscy razem z mamą Harrego pojechali do studia. Wyszłyśmy z krzaków, wsiadłyśmy do taxi i pojechaliśmy szybko do domu. Bardzo bałyśmy się że ktoś nas zobaczy. Po słowach Harrego zaczęłam myśleć czy dobrze zrobiłam uciekając.

2 komentarze:

  1. Ło kurwa...xD
    Do krzaków!!!
    xD
    Hahahah.xD
    ŚWIETNY ROZDZIAŁ !!!
    CZEKAM NA NEXT!!!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń