środa, 20 listopada 2013

Witam

Chciała bym polecić chwilowo dwa blogi:
1.Blog Fanfction historyjki które pisze nasza kochana Miśka Horan. Bardzo podobają mi się rozdziały ponieważ coś cały czas się w nich dziej.
2.Blog o normalnym i codziennym życiu prowadzi go moja przyjaciółka Ecofair. Jest to normalny blog w który właśnie można dostać informacje o różnych książkach, płytach i o wielle innych spraw można ją zapytać. Proszę żebyście wchodzili na jej bloga, bo dopiero zaczęła i chciała bym jej zrobić przyjemność.

Wchodźcie na oby dwa blogi jeśli możecie i ostatnie pytanie czy:  POMOŻECIE ?! w nabijaniu wejść na bloga Ecofair i Miśki :D                                                                       Całuski Natusia Styles

2 komentarze:

  1. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    O.O
    LOL.
    WTF?
    JA PIERDOLE!
    O CO TU CHODZI DO CHOLERY?!
    Takie były Moje pierwsze reakcje xD
    Wakie Whaaaaaaaaaaaat?
    xD
    SERYJNIE!
    No...
    Nie wiem co napisac a to baaardzo dziwne... O_o
    xD
    Może po prostu...
    DZIĘKUUUUUUUUUUUJĘ!
    KOCHAM CIEM!
    DZIĘKUJNEM CIM!
    JESTEŚ BOSKAAAAAAAAAAAM!
    XD
    Ale nie musiałaś...
    c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie jeszcze raz. W poniedziałek cię uściskam, a wiesz że mój bąbelek znika tylko czasem z własnej woli :) Powodzenia i jeszcze raz dzięki :P

    OdpowiedzUsuń