sobota, 9 listopada 2013

Filmik !



4 komentarze:

  1. Hahahah.xD
    Słoneczko w moim życiu...
    Budda... Religijny xD
    Heheheh.xD
    Fajnego masz kolegę :DD
    Pozdrów go ode mnie :333
    Huehue xD
    ROZWALIŁYŚCIE MNIE!!!
    PS. Jesteście śliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiczne ♥.♥
    I ZAŁÓŻCIE TEGO BLOGA :DDD
    Na 100 % będę wchooodzić :333
    Num...
    I dziękuję za podziękowania xDD
    Hue Hue xD
    Głupia ja...
    Niech się Tomlinsonowa nie martwi bo ja polszyzną popraeną też nie grzeszę
    Ps.3 - wasz kolega ma dziwny głos...
    xD
    Taki elfowaty, albo...
    JAKBY PRZECHODZIŁ MUTACJĘ!!!
    XDDD
    Pozdrówcie gooo!
    I ja pozdrawiam was dziewczyny ♥
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śupel : ) )

    Ecofair

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprostuję: NIE JESTEM directionerką ni nic tego typu. Ale lubię czytać bloga Natalii. I Kubusiu przykro mi, przetrwałeś to, i myślę, że nie raz jeszcze to przetrwasz. : )

    Ecofair :P

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ lD
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział ;D
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2013/11/rozdzia-xii.html

    OdpowiedzUsuń