niedziela, 16 lutego 2014

Kolejny filmik!

Cześć moje misie pysie, mam dla was nowy filmik. Został on stworzony z nudów. Występuję w nim z Agatą z bloga Witam w chaosie. Film ten nie jest zbyt mądry ale polecam go obejrzeć. Cały. Ja przyznam się szczerze kiedy oglądałam to później popłakałam się z własnej siebie. Wyszłam na tym filmiku szkaradnie. Dobra koniec gadanie teraz oglądajcie i piszcie opinie w komentarzach i jeśli macie jakiś pomysł co możemy jeszcze zrobić to piszcie. Filmik będzie także u Agaty. Dobra no to zaczynamy.





























PS: Dziękuję bardzo naszym kolegom i koleżance za wystąpienie w filmiku ;)

2 komentarze:

  1. HAHAHAHAHAH.XD
    Kościotrup z tyłu - WYBIIITNYYY!
    :D
    XD
    Nie nooo...
    To było świetne!
    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ ;D
    Zapraszam na nowy rozdział :3
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/02/rozdzia-xxii-liebster-awards-xd.html

    OdpowiedzUsuń