sobota, 11 stycznia 2014

Liebster Blog Awards

Dziękuję bardzo za nominację od Miśki Horan. nigdy wcześniej nie dostałam lepszej nagrody za działalność na blogu. To tak najpierw odpowiedzi a potem nominacje. Informacje dla blogerek które nominuje. Najpierw odpowiadasz na pytania. Potem zadajesz swoje 11 pytań i dajesz nominacje 11 blogom które czytasz i lubisz. Nie możesz nominować osoby która ciebie nominowała.
1. Jak masz w rzeczywistości na imię?
Mam na imię Natalia.
2. Ile masz lat?
Na razie 15 ale w czerwcu nowego roku już 16.
3. Za co kochasz One Direction ( jeśli wg ich słuchasz) i co oni wnieśli do twoje życie? :)
Za to ze są normalnymi chłopakami, nawet jeśli są sławni, nie zgrywają gwiazdeczek, tylko starają się żyć normalnie. I oczywiście za świetną muzykę. Bardzo dużo zmieniło się w moim życiu po poznaniu ich. Przedtem byłam bardzo zamknięta w sobie ale oni pomogli mi się otworzyć na ludzi.
4.  Jakiej muzyki słuchasz?
Oczywiście 1D ale także Justina Bieber, Little Mix, Adel,Olly Murs, Bruno Murs i wszystko  co wpada w ucho.
5. Ulubiona książka ;D
,,Wybrani'' oraz ,,Dziedzictwo'' C.J. Daugherty
6. Miejsce do którego chciałabyś pojechać/polecieć/popłynąć :D
Oczywiście że Londyn, ale także Paryż i Mulingar w Irlandii.
7. Twój idol (jedna osoba)?
Harry Styles.
8. Kim chciałaś być jak byłaś mała ?
Piosenkarką.
9. Kogo nienawidzisz ?
Taylor Swift :)
10. Żałujesz czegoś w swoim życiu ?
Tak, jest to bardzo niefajna sprawa i zdarzyła się ona nie dawno, mam nadzieję że uda mi się ją jeszcze naprawić.
11. Największe marzenie.
Spotkać One Direction, pogadać z nimi, dostać autograf i ich dotknąć, ale także i spróbować swoich sił w śpiewie czyli moje marzenie z dzieciństwa. 
 Teraz pytania ode mnie:
1. Ulubiony kolor?
2. Jakie masz największe marzenie?
3. Ulubiona muzyka?
4. Ulubiony serial?
5. Ulubiona liczba?
6. Gdzie chciała byś mieszkać?
7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
8. Ile masz lat?
9. Jak masz na prawdę na imię?
10 Twój ukochany idol?
11. Jaki jest twój ulubiony strój na co dzień?  

Teraz blogi:
1.Witam w Chaosie
2. Polskie Imaginy
3.Najlepszy Polski blog o One Direction
4.One Direction Poland
5.Historyjki Tomlinsonowej
6.Polski Oficjalny Blog o One Direction
7.Never say never
8.My story with One Direction
9.Życie to nie tylko ból.
10.There is no one like me
11.Last day
 ( kolejność przypadkowa)
 I Informacje dla czytających rozdziały będę wstawiać w czwartki. Mam już nowe rozdziały jestem z nich zadowolona mam nadzieję że i wam się spodobają. Pozdrawiam
                                                                                                                            Natusia Styles

2 komentarze:

  1. Nie ma za co i...
    Nominuję Cię po raz kolejny xD
    Więcej u mnie ;D
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/01/jedenascie-pytan-i-jedenascie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)) :P

    Agata

    OdpowiedzUsuń