sobota, 14 września 2013

Rozdział 81

Po kilku minutach do pokoju pierwszy wszedł Harry a za nim Niall:
- Hej Niall, co tam u ciebie?- zapytałam.
Bardzo szybko odwrócił się w stronę łóżka i powiedziała:
- Natalia... w końcu, już się martwiłem że się nie obudzisz.- podbiegł do mnie i mocno mnie przytulił.
- Żyję i nie mam zamiaru robić tego ponownie. A co tam u ciebie?
- Mój związek się rozpadł. Ona była za daleko ode mnie i no tak wyszło.
- Bardzo mi przykro.
Nagle do pokoju weszli: Liam, Ewelina, Louis, Beata, Patrycja i Zayn. Nie patrzyli się na łóżko tylko zaczęli rozmowę z chłopakami:
- I co kiedy się obudzi?- zapytał Louis.
- Hej, już się obudziłam, co tam u was dawno się nie widzieliśmy.
Wszyscy jak usłyszeli mój głos od razu zrobili obrót w stronę łóżka. Otworzyli szeroko oczy ze zdziwienia:
- Natalia tak długo cię nie było.- zaczęła płakać Beata.
Każdy po kolei podchodził i przytulał mnie .Dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy. Beata i Louis są małżeństwem. Patrycja i Zayn jeszcze są tylko parą, a Liam i Ewelina czekali aż się obudzę żeby wsiąść ślub.
Po południu miałam jeszcze więcej gości, przyjechali: chłopcy z The Wanted, od każdego dostałam po misiaczku. Przyjechała też moja mama ale wieczorem już wylatywała . Był też Robert od którego dostałam różyczkę. Wyszli później poszli coś zjeść, oprócz Nialla:
- Niall opowiedz co się stało bo tu na pewno nie chodzi o to że tak po prostu wam nie wyszło.
- Jak ty mnie dobrze znasz, nikt tego nie zauważył tylko ty. Dobra tobie ufam. Nicol jak pamiętasz wyjechała do Irlandia żeby opiekować się swoją mamą.
- Tak pamiętam.
- Tak na prawdę to pojechała tam nie do mamy, bo jej mama jest całkowicie zdrowa.
- To po co ona pojechała.
- Żeby znowu być ze swoim byłym chłopakiem. powiedziała mi to dopiero miesiąc temu że mnie zostawia i wszystko mi opowiedziała.
- Bardzo mi przykro ze tak się stało, ale może lepiej że już wiesz niż żeby miała cię okłamywać. Nie martw się chodź tu.
Podszedł i go mocno przytuliłam:
- Dobrze że już jesteś.- powiedział.
Rozmawialiśmy jeszcze o innych sprawach. Później wszyscy przyszli, tak siedzieliśmy wszyscy razem do wieczora.

3 komentarze:

  1. :D
    SUPER ROZDZIAŁ !!!
    Już się nie mogę doczekać next!!!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ!
    TO ZNOOOOOOOOOOOOOOWU JA!
    Może zrób aktualizację bohaterów...
    Bo piszesz, że Beatka i Lou to małżeństwo to może napiszesz w bohaterach jej obecne nazwisko itp. ;D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, oby tak dalej i cały czas pozytywnie do przodu :)

    Ecofair :))

    OdpowiedzUsuń