wtorek, 8 kwietnia 2014

Uwaga !

Bardzo przepraszam za to że nie pisałam przez tak długi czas, mam nadzieję że nie jesteście na mnie tak bardzo obrażeni. postaram się teraz wstawiać regularnie rozdziały ale nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie, ponieważ za niedługo mam testy i muszę się do nich chociaż trochę przygotować. Ale po testach już na pewno będą systematycznie. Teraz prośba do was, napiszcie mi kiedy chcielibyście żeby pojawiały się rozdział, piszcie w komentarzach. Kiedy wybiorę termin który mi pasuje to dokładnie wam jeszcze powiem. I jeszcze jedna sprawa. Serdecznie zapraszam was na nowo otwartego bloga To nie życie ... jest on prowadzony przez moją siostrę. Mam nadzieję że się spodoba :) Dzisiaj prawdo podobnie pojawi się nowy rozdział u mnie i u niej także.                                                                       Całuski      Natusia Styles

1 komentarz:

  1. Ucz się, ucz. :) Na twojego nowego bloga na 100% wejdę. Gdybyś miała ochotę to zapraszam do siebie:
    http://littlemixonedirectionija.blogspot.com/

    i na nowego bloga:
    http://zaczarowanahistoria123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń